Doručenie tovaru kvalitnou kuriérskou službou Slovak Parcel Service, už od 10,00 EUR
- Úvod
- Pre zákazníkov
- Preberanie tovaru
Pri preberaní produktu skontrolujte fyzickú neporušenosť, kompletnosť zásielky a najneskôr do 24 hodín skontrolujte aj tovar, či nebol pri preprave poškodený.
- Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená: bez prevzatia zásielky ihneď kontaktujte nás a so zasielateľskou spoločnosťou spíšte zápis o škode na zásielke.
- Pokiaľ je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený: informujte nás, čo najskôr, ideálne do 24 hodín od prevzatia výrobku, aby sme mohli čo najrýchlejšie reklamovať skutočnosť u prepravcu.
Akékoľvek neskôršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované - vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu!