Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
8:30 - 16:00
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
  1. Úvod
  2. Pre zákazníkov
  3. Preberanie tovaru
Preberanie tovaru

preberanie tovaru

Pri preberaní produktu skontrolujte fyzickú neporušenosť, kompletnosť zásielky a najneskôr do 24 hodín skontrolujte aj tovar, či nebol pri preprave poškodený.

- Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená: bez prevzatia zásielky ihneď kontaktujte nás a so zasielateľskou spoločnosťou spíšte zápis o škode na zásielke.
- Pokiaľ je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený: informujte nás, čo najskôr, ideálne do 24 hodín od prevzatia výrobku, aby sme mohli čo najrýchlejšie reklamovať skutočnosť u prepravcu.

Akékoľvek neskôršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované - vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu!