Doručenie tovaru kvalitnou kuriérskou službou Slovak Parcel Service, už od 10,00 EUR
- Úvod
- Pre zákazníkov
- Reklámacia
Ponúkame Vám iba kvalitný tovar od overených výrobcov. Napriek tomu môže sa stať, že výrobok sa pokazí. Nič sa nedeje stojíme pri Vás.
1. V prípade, menšieho výrobku alebo konkrétnej súčiastky veľkého, či zabudavaného tovaru výrobok, alebo pokazený dieľ môžete poslať priamo na našu adresu, kde Vašu reklamáciu promptne vybavíme. Stačí nám zavolať alebo napísať e-mail, aby sme vedeli presnejšie určit závadu a poradiť ako postupovať ďalej. Následne vyplniť Reklamačný Formulár. Nezabudnite výrobok starostlivo zabaliť, aby sa nepoškodil pri preprave, poprípade aj poistiť. Pribaľte Reklamačný Formulár a doklad o kúpe výrobku ako aj záručný list ak bol k výrobku vydaný.
Výrobok pošlite na adresu:
Areál SPP Komárno, Mederčská 749/81, 945 01 Komárno, Slovenská republika
2. V prípade, nadrozmerného alebo zabudovaného výrobku, určite nám zavolajte alebo napíšte e-mail, aby sme sa vedeli dohodnúť o ďalšom postupe. Pokazený výrobok bude pravdepodobne oprevený alebo vymenený u Vás doma.
3. Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v Obchodných podmienkach.
4. Stiahnite si Reklamačný Formulár